pirmdiena, 2009. gada 9. februāris

Atkarība, bezdarbība vai dzīvesveids?

Kārtējo reizi nācās secināt, ka draugiem.lv ir viena liela masu sērga :(
Šis portāls jau kuro reizi ir sačakarējis manas attiecības ar mīļoto cilvēku. Sāku just, ka šādi turpinoties, tiks panākts kārtējais kašķis, kura pamatā būs mīļotās apsēstība ar jaunu paziņu meklēšanu. Kaut arī mans darbs ikdienā ir saistīts ar IT un internetu un lielāko daļu dienas es pavadu sērfojot pa to.  Mana apsēstība ir online RPG spēles un nenoliedzu, ka esmu daļēji no tām atkarīgs, taču uzskatu, ka tā ir virtuāla bezmaksas izklaide stresa noņemšanai, nevis kaut kādu liekēžu uzturēšana ar SMS palīdzību. Vai kāds vispār ir aizdomājies, ka pateicoties šādiem portāliem, tiek veidota jaunās paaudzes attieksme pret virtuālām mantām kā pret kaut ko respektējamu un cildināmu? Kādreiz savu vietu sabiedrībā nācās izkarot ar darbiem vai nostāju konkrētās situācijās, taču tagad pat skolās veidojas "virtuālie karaļi", kas savu krāna garumu mēra ar draugu daudzumu, apmeklējuma statistiku, virtuālajām dāvanām un pokemonisku rakstības stilu, vēl piedevām, jo kretīniskāk raksti, jo tas skaitās "krutāk". Var jau būt, ka daudzi uzskata, ka tā ir tikai izklaide internetā, taču, ja tas sāk iejaukties ikdienas dzīvē un pat traucēt to, tad tas vairs nav nopietni un ir uzskatāmi par kaut kādu apsēstību, nevis virtuālu izklaidi. Virtuālai dzīvei ir jāpaliek virtuālai. Skaidrot to šo portālu apmeklētājiem ir bezjēdzīgi, jo kā parasti tiks ieraudzīta skabarga cita acī, nevis baļķis savējā. Viss tas ir nonācis līdz situācijai, ka es esmu palicis tikai otrajā vietā aiz draugiem.lv, lai cik tas skumji nebūtu...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru